Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 4, 2013
Image Size
1,023 KB
Resolution
600×2980
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
25,683 (4 today)
Favourites
1,550 (who?)
Comments
489
Downloads
70

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
An Unexpected Hobbit Review by ShamanEileen An Unexpected Hobbit Review by ShamanEileen
Soooooo as I said, HOBBIT FANART :iconblowitallupplz::heart:
Now go enjoy it.
Or else...
don't enjoy it :iconmingplz:
No, jk, if you don't enjoy it I'll kill you :iconlazeflirtplz:

I don't even know why I made this as a review, but well, I wanted to point out some things from the movie xD
1. This is how it actually started to me, and what I saw. Gandalf seems to have this pokemon thing for Hobbits, he's gotta catch'em all. Little did Frodo know... :/

2. I found hilarious the way Thorin always looked so epic and majestic, with his hair blowing in non-existant wind, so serious and badass.

3. Fili and Kili. I think I made myself clear :iconohohoplz::heart:

4. Thranduil is such a fabulous, dwarf-racist Elven King. And a troublesome dad, in my opinion. I just love all these drawings about him picking Legolas up from school on the elk xD Anyway...

5. Yeah. Awkward Galadriel/Gandalf scenes are awkward. Just saying. They creeped me out a bit :iconscaredmingplz:

And that's it. With some other things, like me being outraged by Radagast xD (I know, guys, some of you love him, but I hated the movie version. Seriously bird shit? And rabbits? Yeah. Right. Also, the Azog made-up plot didn't bother me, but OOC Thorin hugging people around was a bit out of place xD in comparison with the book, that is...!)

Aaaaaand well. I won't bore you any longer.

Lovelovelove :blowkiss:

The Hobbit (C) J.R.R. T(r)ol(l)kien
Art (C) *ShamanEileen
Add a Comment:
 
:iconmethowwolf:
methowwolf Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Traditional Artist
I just died. "Bilbo, I choose you!"
Reply
:iconshamaneileen:
ShamanEileen Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist General Artist
Glad it made you laugh :love:
Reply
:icontabiruu:
tabiruu Featured By Owner Nov 27, 2014  Hobbyist
this is the thing.
you did the thing.
I applaud you for doing the thing.
Reply
:iconshamaneileen:
ShamanEileen Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist General Artist
Thank you for applauding the thing.
:eyes:
Reply
:icontabiruu:
tabiruu Featured By Owner Nov 30, 2014  Hobbyist
no problem i really enjoyed the thing.
Reply
:icondgraymanfanatic:
DGraymanFanatic Featured By Owner Nov 11, 2014
that was an awesome review! XD funny as heck. but I think Thorin is as handsome as fili and kili :p
Reply
:iconshamaneileen:
ShamanEileen Featured By Owner Nov 13, 2014  Hobbyist General Artist
I'm so glad you enjoyed it Cx
Thorin's pretty hot as well, indeed :eyes:
Reply
:icondgraymanfanatic:
DGraymanFanatic Featured By Owner Nov 13, 2014
I would become a dwarf woman to marry him lol. But yeah fili and kili are hot. You should review the second movie like this one! Be funny
Reply
:iconshamaneileen:
ShamanEileen Featured By Owner Nov 13, 2014  Hobbyist General Artist
All hairy and with a beard!! :lmao:
Oh, I totally should! I'll get inspired next time I watch it xD
Reply
:icondgraymanfanatic:
DGraymanFanatic Featured By Owner Nov 13, 2014
Talk about how kick ass tauriel is lol. Thank you!
Reply
Add a Comment: